Pouzdanje u Providnost

11.03.2007., nedjelja

Napasti i Providnost

..napasti.. Padru Piu reče Isus: 'Dijete moje, ti ćeš me napustiti ako te ne budem razapinjao.' Sv. Toma Akvinski veli: 'Odsutnost kušnje je kao znak vječnog prokletstva.' Sv. župnik arški navodi: 'Treba nas žaliti, ako nismo jako iskušavani od Sotone! Nismo li onda prijatelji Demona, zloduha? Ako nemate uboda napasti, znači da su demoni vaši prijatelji... Možemo reći, da kolikogod napastovanje bilo ponižavajuće, ono je znak, najsigurniji znak da smo na putu koji vodi u nebo.' Švicarski kardinal Charles Journet govori: 'Nitko osim Boga nije više radio na svetosti Joba, kao što je to učinio đavao'. Tako Gospodin znade iskoristiti zloću Sotone za izgradnju Crkve. Bog ograničava utjecaj i djelovanje zlih duhova tako da su oni u službi nacrta i planova Božjih. A sv. Toma Akvinski: 'Sotona ne može ljude napastovati, uznemiravati više nego Bog to dopusti. Ni više ni manje! Tako demoni, nepokorni anđeli, postaju - protiv svoje volje - robovi Božji. Tako su osuđeni, da protiv svoje volje, rade indirektno za spasenje duša i za slavu Božju.' To potvrđuje i sv. Ivan Zlatousti: '...tako (demon) postaje uzrok čovjekova spasenja, ne po svojoj nakani, nego po Božjoj Providnosti,' koja sve okreće na dobro onima koji Boga ljube. Zapamti pouku sv. Ivana od Križa: 'Duša, koja je sjedinjena s Bogom, zadaje Sotoni strah kao što mu zadaje sam Bog.' Sv. Ambrozije tvrdi: 'Tko se pouzdaje u Boga, ne boji se đavla!' A Gospodin govori: 'Ne bojte se, Ja sam pobijedio svijet!' Bog je Gospodar svih stvari.

Preneseno sa www.zupa-viskovo.com

<< Arhiva >>